Cursus/Workshop

Open atelier

Ben je 60 jaar of ouder en ben je op zoek naar een zinvolle invulling van jouw vrije tijd? Heb je behoefte om lichaam en geest positief te stimuleren? Vind je het leuk om andere mensen te ontmoeten en samen iets te creëren?

Vanaf januari 2019 organiseer ik iedere 1e dinsdag van de maand een open atelier!

Je bent van harte welkom om tussen 10.00 en 11.30 uur binnen te lopen bij de Toverschool. Iedere maand bied ik een laagdrempelige, creatieve opdracht aan met verschillende materialen, zoals kleurpotlood, waterverf, krijt of collagemateriaal.

De kosten bedragen € 12,50 per keer inclusief materiaal en koffie/thee. Koop je een strippenkaart van 5 strippen dan betaal je slechts € 60,00. Gelieve contant en gepast betalen.

Ervaring met tekenen of schilderen is niet belangrijk, wel de nieuwsgierigheid naar het ontdekken van jouw creativiteit!

Om teleurstellingen te voorkomen, wil ik je vragen je aan te melden per e-mail info@toverschool.nl of telefonisch op 06-28203587. Er is plek voor maximaal 8 personen.

In verband met nieuwjaarsdag op 1 januari 2019, start ik op dinsdag 8 januari!!!!!

Workshops & Cursussen
Interesse in de overige workshops en cursussen van De Toverschool?