Welkom

welkomMijn naam is Mareike Geervliet en ik ben moeder van twee volwassen kinderen en oma van drie kleinkinderen. De magie van tekenen en schilderen heeft mij mijn hele leven al geboeid. Tijdens de studie aan de Academie voor Beeldende Vorming heb ik geleerd over het ontstaan van het beeld. De opleiding Genezend Tekenen te Zutphen heeft me bewust gemaakt van de psychologie van de beeldtaal.

In 1996 heb ik mijn praktijk, de Toverschool, opgericht om kinderen en volwassenen de (tover) kracht van tekenen en kleur te laten beleven. Gevoelens uitdrukken door te tekenen en te schilderen is een veilige manier om diepe emoties te uiten zonder dat er woorden nodig zijn.

Sinds september 2016 ben ik gestopt met mijn praktijk. Het overlijden van mijn dierbare echtgenoot, Wim, en mijn eigen ziekteproces noodzaakten mij mijn leven een andere invulling te geven. Diep verdriet en emoties die ik niet eerder zo intens heb mogen ervaren heb ik via het kunstzinnig werken geuit. Dat geeft lucht, ruimte, vrijheid, openheid en zingeving aan mijn leven!

Workshops & Cursussen
Interesse in de overige workshops en cursussen van De Toverschool?